Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Καλό Καλοκαίρι!

9 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

καλό σου καλοκαίρι!
όμορφο, ξέγνοιαστο, δημιουργικό!

Μαύρος Πητ είπε...

Καλοκαιράκι ante portas και δεν "κρατιόμαστε" μερικοί, μερικοί, ε?

Μπα, μάλλον η ιδέα μου είναι... :)

Εκτός και αν σε δυο τρεις μέρες μας αναρτήσεις και κανένα "Ραντεβού το Σεπτέμβρη" και πάθουμε όλοι ένα ταράκουλο (από την ζήλεια!)

Καλό καλοκαίρι φίλε μου και σε σένα!

Αν δεν το πρόσεξες, άλλαξα "χρώμα"! (αν και δεν νομίζω να σου διέφυγε! ;))

Idom είπε...

@ B|a|s|n\i/a

Καλώς όρισες στο τσαρδί μου!
Να 'σαι καλά και αντεύχομαι ομοίως για τα υπόλοιπα!


@ Mauro Pete (!)

Α, τι καλά!
Επιτέλους... πολιτογραφήθηκες.
Με το καλό να δούμε και την 1η ανάρτηση!

Όχι, νομίζω θα δείτε αρκετές αναρτήσεις μου ως τον Σεπτέμβριο, οπότε ραντεβού ... (σ)την επόμενη.

Idom

drakator είπε...

Καλό καλοκαιράκι και από εμένα...
Παρατηρώ ότι μάλλον η φωτο έχει υποστεί μια περιστροφή 90 μοίρες δεξιά.
...Που είναι το δεξιά στον ψηφιακό κόσμο;

Idom είπε...

Dear Δρακατώρ,
ο Σέρλοκ Χολμς θα κουνούσε επιδοκιμαστικά το κεφάλι για εσένα!

Πράγματι αυτός ο τζίτζικας την είχε αρέξει με το κεφάλι προς τα κάτω. Ε, δεν μπορούσα να δημοσιεύσω έτσι την φωτό, γιατί θα έψαχναν οι αναγνώστες μου για κρυμμένο μήνυμα απαισιοδοξίας.

Idom

drakator είπε...

Ομολογώ ότι αισθάνομαι ικανοποίηση από το επιδοκιμαστικό κούνημα του κεφαλιού του Σέρλοκ Χολμς προς την αφεντιά μου, αλλά δε μου αξίζει όλη η δόξα.
Νόμισα ότι ο τζίτζικας ήταν αρχικά γυρισμένος προς τα επάνω.
Μπορείς λοιπόν να γυρίσεις τον τζίτζικα προς τα επάνω και νομίζω ότι δε θα φαίνεται τίποτα παράξενο.
(Προσοχή! το "επάνω" μετακινείται με την περιστροφή της γης και τη θέση μας επάνω της, κάτι που θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ-όψιν σου τη στιγμή της επέμβασης)

αράπης είπε...

Καλό καλοκαίρι κι από μένα !!! :)
(που είσαι εσύ ?)

Idom είπε...

Επ, Αράπη!

Γουέλκαμ μπακ!

Φοβάμαι, ότι ακόμα είμαι εδώ!

Idom

ολα θα πανε καλα... είπε...

"Κι όμως είμαι ακόμα εδώ"...,που λέει και ένα ροκ τραγουδάκι,αν δεν κάνω λάθος από τα Ξύλινα Σπαθιά.
Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι λοιπόν,αν και έχω καταλάβει ότι βράζουμε στο ζουμί μας πολλοί εξ ημών,μεσούσης της οικονομικής κρίσης και άλλων δεινών.
:)